Tuesday, November 6, 2012

Local TV Channels Owned By Sinclair Run Fake Election Coverage

This article describes the fake special election programs that replaced the evening news on channels owned by Sinclair.  The specials were more like infomercials against Obama than election coverage.

Sinclair did this during the Kerry v Bush election when they broadcasted the swift boat infomercials funded by right wingers from Texas.  They should lose their license for pretending that infomercials are news coverage.

No comments:

Post a Comment